Responsible Business

Radisson Blu Resort, Split drži do ideala odgovornog poslovanja
Preuzimanje odgovornosti za okoliš i lokalno stanovništvo je važan dio obvezivanja Carlson Rezidor Hotel grupacije za održivi razvoj dugi niz godina. U 2001. Ta obveza je utvrđena i stavljena na snagu pod programom Responsible Business (RB). Svaki hotel ima jedinstveni RB Action Plan koji pokriva područja poput pomoći lokalnom stanovništvu, kulturnoj baštini, pravima zaposlenika i djece, zdravlju i sigurnosti, kao i poboljšanja u očuvanju okoliša.

Hoteli su uključeni u lokalne udruge za pomoć potrebitima, ali i u korporativnu međunarodnu udrugu koju podržava Carlson Rezidor Hotel gurpacija, World Childhood Foundation. Zadatak udruge je sačuvati prava djece i promovirati bolje uvjete za život za slabu i iskorištenu djecu diljem svijeta.

Između ostalih, RB aktivnosti ovog hotela su:

Okoliš

  • Prikupljanje limenki, staklenih i plastičnih boca, kartona i papira za recikliranje
  • Za rasvjetu se koriste LED i energetski učinkovite žarulje
  • Kontejner za reciklažu starih baterija je dostupan gostima i zaposlenicima
  • Aeratori se koriste na svim slavinama, koje drastično umanjuju protok vode, a time i nepotrebnu potrošnju
  • Think Green metoda za ručnike i posteljinu značajno umanjuju potrošnju vode i deterdženta
  • Kuhinja održava vlastiti vrt s ružmarinom, bosiljkom i vlascem
  • Plaža hotela je certificirana kao Blue Flag plaža, čime udovoljava strogim društvenim kriterijima, kao i onima za okoliš, te zdravlje i sigurnost 
  • Hotel je prvi s Green Key ekološlim certifikatom u Hrvatskoj
  • Svi članovi tima imaju prilike za opsežne treninge u suradnji s Carlson Rezidor grupacijom
  • Hotel surađuje s lokalnim proizvođačima organske hrane
  • Hotel nudi niz ekološki prihvatljivim izleta
  • Gosti mogu unajmiti standardne bicikle, kao i one na baterije u predvorju hotela
  • Ključni plan za budućnost se vrti oko solarne energije

Utjecaj na lokalnu zajednicu

  • Donacije odjeće se prikupljaju za lokalni Crveni Križ
  • Hotel donira dvije različite juhe lokalnom Caritasu svakog ponedjeljka 
  • Hotel aktivno sudjeluje u različitim događanjima s lokalnim domom za djecu, Maestral
  • Preostali korišteni šamponi se prikupljaju i doniraju lokalnom Caritasu za beskućnike i obitelji na socijalnoj pomoći

Zdravlje i sigurnost

  • Svi članovi tima prolaze treninge prve pomoći, obrane od požara, Responsible Business praksi, te sigurnosti
  • Javna područja hotela su pod nadzorom kamera
  • Hotel surađuje s dobavljačima koji rade prema HACCP i ISO kriterijima

Nagrade

  • Godišnji TripAdvisor® certifikat izvrsnosti svake godine od 2011. godine za izvrsnu kvalitetu usluge i smještaja
  • Certifikat zahvalnosti od lokalnog Caritasa za pomoć lokalnoj kuhinji donacijom hrane
  • Blue Flag certifikat svake godine za plažu od 2011.
  • Prestižni Green Key međunarodni cetrtifikat postignut u srpnju 2012.
  • Najbolji luksuzni resort u Hrvatskoj 2012. – nagrada prestižnog World Luxury Hotel Awards
  • Najbolji luksuzni Spa u Hrvatskoj za 2013. – nagrada prestižnog World Luxury Spa Awards

Kako gosti mogu pomoći?

  • Gosti mogu pokazati svoju podršku World Childhood Foundation organizaciji donirajući sredstva na recepciji ili odabirom “donirajte 1 EUR” prilikom dolaska u hotel
  • Gosti mogu ponovno koristiti ručnike; pomaže u smanjenju potrošnje vode i ograničava upotrebu kemijskih deterdženata
  • Gosti mogu odabrati opciju da im se posteljina ne mijenja tako što će objesiti Think Green hanger na vrata s vanjske strane
  • Gosti mogu odlagati stare baterije u poseban kontejner u obliku baterije u predvorju hotela
Radisson Blu Resort, Split 
43.502931 16.470823